Επιστροφές Προϊόντων
Πολιτική Επιστροφών – Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Στόχος μας είναι η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτησή σας. Για να αποφύγετε τυχόν ταλαιπωρία, σας προτείνουμε να ελέγχετε προσεκτικά την κατάσταση του προϊόντος σας και την ακεραιότητα της συσκευασίας του κατά την παραλαβή της παραγγελίας. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο εμφανές ελάττωμα, όπως λάθος αποστολή, σπασμένο προϊόν ή ελλιπή εξαρτήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα.
Η επιστροφή προϊόντων που αγοράστηκαν από το biofeminplus.gr είναι δυνατή στις εξής περιπτώσεις:
-
Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας καταναλωτών, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς να απαιτείται συγκεκριμένος λόγος. Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση, με την αρχική του συσκευασία άθικτη. Σε αυτήν την περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. -
Επιστροφή λόγω Ελαττωματικού Προϊόντος (DOA):
Εάν το προϊόν παρουσιάζει κατασκευαστικό ελάττωμα ή δεν λειτουργεί σωστά κατά την παραλαβή, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 15 ημερών για πλήρη επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με νέο ή άλλο προϊόν αντίστοιχης αξίας (τυχόν διαφορές στην τιμή θα πρέπει να συζητηθούν εκ των προτέρων). Σε αυτήν την περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής καλύπτονται από το biofeminplus.gr. -
Λανθασμένη Αποστολή Προϊόντος:
Εάν παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε λόγω σφάλματος από την πλευρά μας ή των συνεργατών μας, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε εντός 15 ημερών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, χωρίς σημάδια χρήσης, και η συσκευασία του να είναι ανέπαφη. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από το biofeminplus.gr.
Διαδικασία Επιστροφής
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η ευθύνη για την ασφαλή επιστροφή του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι να φτάσει στην αποθήκη μας. Για την αποφυγή τυχόν απώλειας ή φθοράς κατά τη μεταφορά, συνιστούμε τη χρήση αξιόπιστης υπηρεσίας ταχυμεταφορών (courier).
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω email ή τηλεφώνου, ώστε να σας καθοδηγήσουμε στα επόμενα βήματα.